Ogólny      2024-09-11 00:00:00

REGULAMIN V OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ - „Chrzest Polski”

1.REGULAMIN V OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ - „Chrzest Polski” 2. Cele konkursu: • Promocja Święta Chrztu Polski jako nowego i bardzo ważnego święta; • Wspieranie postaw patriotycznych młodego pokolenia, propagowanie treści patriotycznych oraz pielęgnowanie kulturowego dziedzictwa kraju; • Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną. 3. Adresaci konkursu: Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas VII-VIII, uczniów szkół ponadpodstawowych oraz wychowanków placówek kulturalno-oświatowych od 14 do 19 roku życia. 4. Zakres tematyczny konkursu: Prace wykonane jako prezentacje multimedialne mają w swojej tematyce nawiązywać do wydarzeń dotyczących historii Polski związanych z Chrztem Polski. 5. Warunki uczestnictwa: • dokładne zapoznanie się z Regulaminem V Ogólnopolskiego Konkursu na prezentację multimedialną - „Chrzest Polski”; • nadesłanie zgłoszenia konkursowego wraz z pracą przez formularz zawarty na stronie http://swietochrztu.pl/5konkurs/ do 30.11.2024 r. 6. Prezentacja multimedialna musi spełniać następujące wymagania: • Być wykonana w programie Power Point bądź w programie Impress i zapisana w formacie video; • zostać opublikowana na kanale YouTube jako film niepubliczny/prywatny (zapewniający dostęp osobie, która posiada link) – Tytuł filmu powinien zawierać formułę „V Ogólnopolski Konkurs na prezentację multimedialną „Chrzest Polski”, w opisie filmu należy umieścić dane autora: imię i nazwisko, wiek, szkoła wraz z miejscowością; • zawierać od 15 do 30 slajdów (czas prezentacji 10-15 min.); • zawierać stronę tytułową z danymi autora: imię i nazwisko, wiek, szkoła, imię i nazwisko opiekuna; • zawierać informacje o wykorzystanych materiałach źródłowych. 7. Kryteria oceny: • zgodność treści z tematyką konkursu, • pomysłowość, • oryginalność, • nowatorskie spojrzenie na historię, • walory artystyczne, • poprawność techniczna i merytoryczna, • dobór treści. 8. Przesyłanie prac: • TYLKO za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://swietochrztu.pl/5konkurs/ do dnia 30 listopada 2024 r.; • każda szkoła może nadesłać dowolną ilość prac (prace mogą zostać wysłane zarówno przez ucznia jak i nauczyciela, każdą z prac należy zgłosić osobno); • należy wypełnić wszystkie rubryki w formularzu zgłoszeniowym: imię i nazwisko, wiek autora pracy; adres szkoły rekomendującej pracę, imię i nazwisko nauczyciela, pod kierunkiem którego praca została wykonana oraz telefon kontaktowy do nauczyciela, mail nauczyciela oraz ucznia link do pracy w formacie video opublikowanej na YouTube (film prywatny/niepubliczny) oraz zaakceptować warunki konkursu (treść w załączniku nr 1); • prace wykonane niezgodnie z regulaminem, nadesłane po terminie lub w sposób inny niż przez formularz nie będą brane pod uwagę przy ocenie konkursowej; • nadesłane prace przechodzą na własność organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji; • prace zawierające błędy merytoryczne nie będą podlegały ocenie; • prace przechodzą na własność organizatora i nie będą odsyłane. 9. Podział nagród*: • 700 zł za zajęcie pierwszego miejsca; • po 500 zł za trzy drugie miejsca; • po 300 zł za pięć trzecich; • Nagrody książkowe dla trzydziestu wyróżnień. *Organizator zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród. 10. Ocena prac: • Oceny pracy dokona Jury powołane przez Organizatora; • decyzja komisji konkursowej jest nieodwołalna; • przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego regulaminu. Zapraszamy do udziału w konkursie. Beata Stajszczyk, Dominika Mądra

Opracowanie: Szkolny zespół redakcyjny


Powiększ zdjęcie